Tisdag.

Heej!
Vid 01,.00 inatt ringde depå min dörr och där stod en Steffi och en aspackad Rebecca!

Steffi: JAG SKITER I HUR DU SER UT OCH MÅR DU SKA MED TILL ETAGÈ NU! BYT OM SNABBT! JAG RINGER TAXI!

Jaha? hahahaa, jag bytade om till jeans och ett snyggt linne, enkelt orkar inte strumpyxor/klänning, de börjar du faktiskt bli hyfsatt kallt ute.

Väl inne på etagé stöter jag på min gamla chef och gamla arbetskamrater, de saknade mig så himla mycket ;) haha!
Nej men ärligt, han sa det iaf, stackars!

Jag dansade typ hela tiden, hade hand om rebeccas kort också som hon kom och hänmtade hela tiden för att hon skulle supa, HON TÖMDE SITT KORT! hahahaah stackars Rebecca.

Men vi hade det najs som fan iaf, rebecca raggade upp en kille (BLATTE) VARNING! Han och hans två kompisar fröljde efter oss exakt vart vi än skulle gå, när etage stängde gick vi ut, och vem tror ni stod utanför?

JO DEM! SKitirriterande. Vi fixade taxi och de andra äckelgubbarna perversa blattejävlarna hörde vart vi skulle och sa att de kunde skjutsa oss, TACK MEN NEJ TACK! Hade hellre skurit av mig mina ben.

Men iaf så åker givetvis dem också till stippes för att äta.. ÄCKEL!

Sen går vi till bankomaten mitt emot hilton, och de följer efter oss dit också, nu börjar det bli obehagligt eftersom där inte är en enda kotte mer än vi!

Då ringer vi vår snälla taxichauffför som vi åkt med tidigare, han hämtar upp oss och kör oss hem till mig.
Han skulle fan fått ett hederspris? Heter det så? haha

Anyway, tack för en trevlig natt girls.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu kom jag nyss hem från stan.

Hittade faktiskt ingenting.. Åt dock en cheeseburgare ;P

Imorgon ska jag äntligen få hjälp med min dator, ska ta bort VISTA och sätta in windows XP istället.

Tar mindre och är dubbelt 10 ggr så bra! LOVE IT!

BYE VISTA FITTA!


Vi hörs senare people.
Puss<3


Bilden är från nisses 20 års fest där vi sedan stack till Crown.
Ca: 2-3 veckor sen kanske? ;D

Kommentarer
Postat av: E M I N A

kanske dags att göra det då? ;) haha

2008-12-09 @ 17:35:56
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0