Lördag.

Heeej,
Idag bjöd farmor på  middag.
Jag är fortf duktig, åt två små runda köttbitar ( Fläskfilé i ugnen) 1 potatis och lite sås.
Dessutom så har jag varit ute och gått innan jag åt.
Jag är duktig!

Är fortf hemma hos Farmor, kollar i hennes dokument "nattas bilder".
Så gamla och så fula bilder där är.
Men det är så jävla mycket minnen.
1 bild säger verkligen mer än 1000 ord.
Ego bilder, bilder från Polen, bilder på gammal kärlek, hahah så ball!

Nu ska jag ut och gå en runda till.
Sen ska jag hem och sätta mig vid datorn haha.
Sen ska jag inte göra alls mycket.
Jag ska inte säga att jag inte ska gå ut, för man vet aldrig med mig.
ÄR fan ute vartenda helg =/ Börjar bli tröttsamt ,p eller inte. haha.
Men helst av allt vill jag bara ligga i sängen och mysa med mig själv . (inte på det sättet)
Typ ligga och tänka på massa roliga minnen, kolla foton, läsa en bok? Se en film?
Ja fy fan vad tråkigt det lät, men fy fan vad avslappnande.

Nen deppigt inlägg.

P.s ALICE skulle fan åkt ut ur idol igår! D.s

Hörs senare <3
Här är lite old pics! ;)

 









Kommentarer
Postat av: Gracious E.

Hehe, tackar så mycket! (: Take care.

2008-12-06 @ 17:07:39
URL: http://graciouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0