Lilllördag ;D

Som Persson tycker att det är varje dag ;P haha!

Älsk är på fest iaf, och jag saknar honom på msn (A).
Men ringde honom nyss och pratade en liten stund ;D
Han hade  iaf trevligt,  men de visste inte vad de skulle göra.
Han skulle nog vara hemma om två timmar (Y) WIIIIE!
Så då är jag ju vaken såklart!  Haha!

Åt nyss två mackor med min underbart goda ost jag köpt :D
Hatar Emmys mögelostar!
Det ska vara MILDA OSTAR! :D
Men hon tycker inte att de smakar någonting?
Dumma Emmy.

Nu ska jag nog kolla lite teve ;D

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Gracious E.

Ost som ost! Jag är ett Ost-Freak och älskar alla soter.Beroende av det! (: Ha en trevlig kväll.

2008-12-04 @ 01:28:00
URL: http://graciouse.blogg.se/
Postat av: Gracious E.

Varsågod! Det var så lite så (: Är bara kul att ge o få kommentarer osv .. föresten, shit vilka blåa ögon på bilden. Det är riktigt snyggt!



Ha det bra.

2008-12-04 @ 03:57:31
URL: http://graciouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0