Jag är så glad !

Jag har fått massor med nya besökare,
kan ni inte slänga en kommentar så man vet vem ni är så man kan kolla eran blogg också? :)

Idag har jag varit sämst på att uppdatera fast jag mestadels har varit hemma.
Jag har städat mitt rum ( det behövdes verkligen).
Sen har jag plockat in disken och sånna småsaker :)

Kom nyss hem från mobilia, hittade en sjukt snygg kofta, men nejdär jag får inte handla ngt.
Men jag kan ju önska mig den (A) För jag fyller ju år om 2 dagar!
2 DAGAR förstår ni, äntligen fyller jag 20 år, vilket jag sett fram emot sen jag fyllde 13!

Blev lite tjaffs med en viss person innan idag.
Vilket jag ångrar stort!
Förlåt mig <3

Nu vill jag bara att dte ska bli fredag då jag ska få öppna massa presenter.
Jag har redan fått lite i förskott ;)

Detta fick jag av:

Mamma och pappa: Halsband, öronhänge, armband.. Gudomligt snyggt! LOVE IT!
Anne: En mössa som jag så gärna ville ha (: TACK baby!
Syster: Ett sprit spel, LOVE IT!

Resten får ni reda på, på fredag eller lördag :) beror på om jga hinner uppdatera alla sakerna.
Ska även fotografera allting.
Och ni ska få en miljon bilder från min födelsedag, det lovar jag!

Förresten så önskar jag mig en digitalcamera i julklapp ?
Ser du det Tomten?

Nu ska jag Springa ner i källaren och se om där är ngn ledig tvätttid tills imorgon.
Min tvättkorg är verkligen överbelastad!

Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0