Jag är lycklig.

It's amazing how you can speak right to my heart <3
The smile on your face let me know that you need me <3

Har inget speciellt att skriva faktiskt.
Har varit INNE exakt hela dagen =/. Lite skönt faktiskt.
Alex har ju typ pratat med mig hela dagen <3

Imorgon måste jag till banken och fixa stuff.
Jobbigt.

Jag har fortf inte fått rätt på min jävla cam... DANNE KOM OCH FIXA DEN NU!
Det är iaf att det är ett program som blockerar den och att camen inte är klassificerad vad datorn nu menar med det?

Har SK god lunch imorgon ska jag pallra mig dit och käka (A).

Imorgon ska Alex supa ( Han är en alkoholist ).
Det är onsdag ? TÄNK LITE DIN TÖNT!
Sen ska han träna, ja STALKERN NUMBER ONE! höhö.

Nu ska jag forts hänga på lunar/bdb/msn, för det är skitcoolt.

Puss <3


Alex, you rock my world :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0