GRIS!

Jag känner mig om en gris NÖFF NÖFF.
Dessutom så grymtade jag hemma hos Alex, jag kanske har varit en gris?

Happ, jag har inte uppdaterat på länge känns det som, och jag vet inte vart jag ska börja.

I lördags åkte jag hem till syster och hennes pojkvän för att mysa, kolla film och så! ;D
04.30 Ringer en full liten skitunge vars namn heter Alex och säger HEJ högt^^

A= Alex
N= Natta(jag)

A: HEJ!
N: Hej hej
A: jag ska hem nu vill du följa med?
N: okej? Vart är du ?
A: Slagthuset
N: okej.
A: BLA BLA BLA BLA
N: BLA BLA BLA BLA

Jag åker iaf till honom då ringer ja och säger att jag är utanför i en taxi ^^
VAR ???? säger han somlåter typ skitirriterad, be taxijäveln stanna då bla bla bla.

Han lyckas ta sig fram till taxin efter några minuter, hoppar in och luktar SPRIT!
haha, jag kunde inte mer än skratta.
Då berättar han vad han haft för sig och skrattar till säg själv och säger hela tiden KALLE till taxichauffören!
Väl framme hos honom kan han inte stänga taxidörren och är lack på chauffören för han skojja ngt om terroister eller ngt, haha han kan iaf inte stänga dörren så jag gör det.
Då ställer han sig vid ingången till trappan och säger " har du cigg"
hahah, nej och du ska inte röka iheller.
Då hoppar han baklänges och sätter sig i buskarna och säger " det är skönt" Efter knappt en halvminut får han en pinne i röven då han tycker det är mindre skönt och tar sig upp!

Vi går upp till honom och han är seg i trappan^^ ( finns ingen hiss).
Väl uppe ska han klä av sig han kastar allting runt sig så typ hela huset hade kunnat vakna^^
Och jag är arg som fan, hahaha!
Efter många om och men somnar han! ;P
 Då tänker jag för mig själv " ärre så jag är när jag är full?, stackars folket i min omgivning" ;D

Nästa dag vaknar vi sent iaf går upp sent, och han har ont i huvudet ( Vilket jag sa tidigare att han skulle ha men han sa tydligt nej jag kommer inte ha ont i huvudet imorgon, jag blir inte bakfull^^). Haha så klockrent.
Jag kom aldrig hem söndag så jag sov där tills idag också.
Det har varit ritkigt mysigt, Tack baby <3

Sen innan jag stack HEM HEM så stack jag inom mamma och pappa, de bjussade på mat, gott!
och jag åt ;)
Nu är jag hemma och har kokat lite makaroner ;D MUMS!
Rebecca och Steffi tjatar att jag ska åka till big bowl och träffa dem för där är skitsnygga killar^^
Hahha, ni är för söta.
Men de kommer nog hit till mig efteråt och sover här ;)


Ska terra Alex på msn nu, hörs imorgon. <3
Och bilder har jag tagit på ALEX, SEXY MOTHERFUCKER.
Dem bjussar jag på en annan dag, orkar inte lägga in dem.

Kommentarer
Postat av: b l o n d i n a

hahahlåter kul, griseknoen (a)



SV: Hahah ohja ;)

2008-12-09 @ 12:30:08
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0