Gott nytt år!

Skulle ju uppdatera inatt då jag kom hem, men bloggen klyddade som fan.
Det gick inte att logga in, ( Jag som lagt in bilder och allt)
Nu sitter jag på en annan dator så kan inte lägga in bilderna.

Nu ska jag bege mig till stan snabbt somf na, jag vill så gärna ha en ny klänning!
GOSH vad fattig jag är, men man kanske kan fjäska för mamma, men hade jag varit jag så hade jag bara känt mig så jävla dum om jag gör de, eftersom de redan ska ha så jävla mycket pengar av mig för de ställt upp som fan.

Syster, Tack för att du finns, det är du, verkligen du som får mig att må bra.
Jag vet att vi aldrig ngnsin förr kom överens, men idag känns det bättre.
Vi får umgås mera, vi ska vara glada av att vi har varandra <3
Ett stort tack till Jonas också <3
Michelle Månsson - Jag älskar dig.

hörs nog senare <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

No, I've never been to Sweden...but I hope to someday...and I want to go all over Europe. Have you ever been to Canada, or the USA??



Happy New Year =)

2009-01-01 @ 06:26:13
URL: http://www.andreakm.blogspot.com
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i bloggen bläddra ner 2 inlägg och passa på att lägga en fråga :)



ps . titta du så inte tar samma fråga som nån annan :D

2009-01-05 @ 11:46:33
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Jag finns alltid här för dig, vad det än gäller. Jonas också <3 Jag vet att du hade gjort samma sak som jag gjorde.. du är bäst syster, och vet du var? JAG ÄLSKAR DIG <3

2009-01-06 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0