FREDAG!

Igår fick jag ett ryck typ 02.00 .
Jag åkte hem till Alex <3
Det var sjukt mysigt, och jag önskar att jag kunde skruva tillbaka tiden..
Han är så underbar på alla sätt och vis.

Nu sitter jag här och känner mig dösexig i hans mössa och hans t-shirt ;)
Borde hoppat in i duschen, men jag rokar inte just nu! ;D
Ska faktiskt vara hemma idag :O
Ja, bli chockade, ska fan inte ut.
Hade kanske varit mys att bara ta en cider ngnstans men jag orkar inte...

Det blir hemmakväll med gott gott och Idol!
Sen får vi väl se om jag får ngt besök inatt ;) MUMS!

Nu ska jag se om det finns ngt att äta, har varken ätit eller duckit gnt idag, inte bra.!
Ska försöka krympa min magsäck^^ Den är ju enorm!

Hörs senare när jag ska klaga på vem som åkte ut kanske? :D

Puss på stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0