Fredag(:

Veckorna går ju så jäkla fort =/
Men det är skönt (Y).
Jag har inte varit hemma de sista dagarna därför jag inte uppdaterat här^^
Det har inte funnits ngn dator tillgänglig.
NU ha rjag iaf köpt julklappar.
Har några få kvar bara :) SKÖNT!

Blev även en hel del julklappar till mig själv i förskott (A).
Köpt bla en jacka, En snygg klänning, en svart kjol! :D
Erhm och en massa underkläder blev det också, vad har hänt?
Förr hatade jag att köpa underkläder^^
Pga att jag har små bröst :O höhöhöhöh!
Men nu älskar jag det.
Finns så jävla många fina, jag dör.
Idag köpte jag två stycken, en rosa/svart spets och en helt svart! + trosor Hotpant och string.
LOVE LOVE LOVE IT!

Vad har jag mer köpt?
Just de en klocka köpte jag också.
Och en svart tjocktröja.
Gummiband, fler diadem!

Har köpt mer men inget som dyker upp direkt :P

Har även färgat mitt hår en nyans mörkare, syns knappt men utväxten försvann iaf.
Ikväll ska det partajas as usual on fridays!
Det blir också som vanligt slagt antar jag!
Ska se om moster ska med (Y)

Nu ska jag in i duschen snabbt, sedan vidare till systemet.

Hörs kanske senare om inte annat får ni foton om det tas några ikväll (:

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0