Fortf sjukling ;(

Jag mår fortfarande dåligt, om inte ännu dåligare.
Det värsta är fan att vara sjuk, man är helt fast, rokar inte göra ngnting.
Man borde egentligen bara sova, men jag kan inte sova.
Det är något allvarligt fel på mig, jag är skittrött men jag kan inte sova.

Har käkat ännu mer Ipren,alvedon, och ngt annat, men inget hjälper.
Fick nyss i mig lite mat iaf och lite cola <3

Nu ska jag lägga mig och se en film och hoppas att jag kan somna till den.

Imorgon bär det av till mammsi och pappsi för att se Gossip Girl!
Hur jävla bra är inte det då?

Puss <3




Kommentarer
Postat av: StefanWeei

Fast gåten lyder ju "med bara några minuters mellanrum"



Inte "med några år och några minuter"

2008-12-28 @ 13:22:52
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0