uppe med tuppen

uussch, idag är jag ledig, men fick gå upp tidigt för att jag skulle åka med malin ner till malmö, för jag var för lat för att vänta och ta bussen, de väckte mig typ kvart i sex. :(
Kom nyss hem iaaf, har hunnit äta två mackor med makrill :D MUMS!
Ska strax gå in och väcka lillebror 1 och lillebror 2 :D
De ska till skooooolan, som började igår.
Fyfan, idag hade jag aldrig orkat med skolan tror jag =/
Gå upp så tidigt alltid, men då var man endå alltid ledig på helgerna, man längtade till loven och planerade smarrig saker, idag jobbar man fan alltid, inklusive helgen =(
Happ. och jobba ska man göa i princip hela livet, om man inte bli mångmiljoneär, men hur stor är chansen`?
haha, jag köper iaf en trisslott varje månad den 25 :p inte fan ha rjag vunnit ngt mer än 50 spänn.

Nu måste jag in och väcka dem, så de kommer iväg, mamma har redan stuckit till jobb.
Pappa sover men han ska upp nu med.

Puss hörs senare !
p.a isag blirre fest :D d.s

   Småbrödrar <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0