tjat

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, varför kan man inte vara miljonär så att man slipper att jobba ?
Rövboll!

Sitter som sagt på jobb nu, var hemma lite innan 12 igår, och jag gick upp 04.20.
sen fick vi iden att kolla film, men somnade efter en halvtimme endå så, men direkt efter jobb så ska jag hem och sova, för att sedan ringa emmy så ska vi dra till NRJ in the park :D det enda man ser fram emot när det är Malmö festivalen, och givetvis LASSE STEFANZ <3

slutar två idag, det känns så jävla skönt, för det är helt tidigt på ngt sätt, när jag slutar 15.00 så känns den timmes så jävla lång, det kan vara för att då är det jag som går först. :D

och om han där som jag skrev om som jobbade på ica..han ska jag träffa på måndag :D

herrrå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0