solarium

Måste sola sola sola sola.

Iaf ont i huvudet har jag idag som fan ;(
Ska hoppa in i duschen nu ska kila iväg till moster och laga god mat MUMS
fläskfilé med potatisklyftor eller ja sånna tunna grejer, och massa vitlök och mums.
Så hinner typ inte skriva ngt.
Imorgon börjar jobb också :( fick bytat pass med Hasse så jag börjar sju istället för sex, lite skönare.
Då cyklar jag hemifrån typ kvart över sex. sen jobbar jag till 15.00.
Sen vet jag inte vad som händer.
syster kommer hem på fredag iaf, LÄNGTAR!
hon har med sig sin pojkvän som ska bo här, för han kom in på ngn skola här vid turning torso.
sen ska de leta lägenhet och flytta ihopa...sött va.
NU måste jag in i duschen.
Pusss <3

jag älskar mat ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0