Sjuk

Hej underbara ni <3

Jobbade till två igårnatt, kom hem.. har inte sovit ngnting sen dess, och nu är klockan 11.20.
börjae bli trött, men har så jävla ont i min hals, kan inte äta :(
Ringde nyss och sjukade mig idag :(
JAg vill inte bli sjuk, jag är ALLTID sjuk :(
jag blev sjuk i turkiet med, alltid JAG!
jag kan ju aldrig ha ett jobb, för jag blir alltid sju, jag har inget sånt där imunförsvar eller avd fan det heter.
Aja, finns inte så mkt att skriva eftersom jag har inte gjort ngt, och kommer inte göra det ikväll iheller för att jag är fucking SJUK!

aja, hoppas ni har haft en bra gårdag, och får en ännu mer lyckad idag <3

uppdaterar senare <3

Love !

man är skitsnygg när man är sjuk aiight?

MUMS

AJAJAJ!

Herrå !

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: som dom säger så är hon ju förkyld :)

2008-08-16 @ 13:39:58
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja allt är jättebra. själv då!?

2008-08-17 @ 12:36:00
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0