shoppa shoppa mera!

Idag har jag suttit barnvakt till kusinen!
JAg gick en runda i stan med honom, hittade två tröjor (ovanligt Nej!)

NI får bilder på lördag för imorogn har jag fullspäckad DAG!
NI ska även få bilder på outfits jag haft! (igår och idag)
Imorgon ska jag jobba 08-16 och 16.30 ska vi på jobb samlas för utgång :D:D:D:D
vi ska spela golf först vid hyllie det nya, vetifan vad det är, har inte varit där innan.
Sen ska vi till möllan och käka sen ska jag nog träffa de andra och gå ut och DANSa!
MEn vad ska man ha på sig :O
åhh hata!!

annars är allt iaf bra.
Förutom att dte var skottlossning utanför oss för tyo 1 h sen, på vår gata, de hade skjutit en massa, jävla sär.
Vart fan är detta samhället på väg ?
nej fy fan!

NU ska jag kolla på en film tänkte jag!
Hörs dårrå!

okej jag hinne rslänga in några bilder :)
Puss

Den nya mössan och halsduken jag beställde.
Friis & company :D

Gårdagens outfit !

Datorn laggar så resten får ni på lördag ! :D
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Så söt mössa!

2008-08-29 @ 17:45:13
URL: http://emiliabilling.blogg.se/
Postat av: Daniel

Gillar din outfit ;)

2008-09-17 @ 13:27:54
URL: http://skanegrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0