Malmö festivalen :D

Dagen idag blev inte ritkigt som jag hade tänkt mig.
När jag stack hemifrån stack jag inte till mormor som jag sa, utan jag begav mig till Farmor och vi stack och spelade lite bingo :P
Jag vann ingenting ;( men hade chans på 20.000:-   ;(
När jag gick ifrån farmor, så gick jag förbi emmy jobb, där chefen såg mig och kallade in mig.. jag kan ju gievtvis inte hålla mig ifrån spelmaskinerna och satte mig där, men denna gången stoppade jag bara i växeln jag hade på mig och det var 40:- och jag VANN 400kr alltid ngt ;) hiihihi så lite glad blev jag iaf.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att bege mig till malmö festivalen, sally fyller som sagt 19 år och vi ska fira henne lite :) snackade med henne innan, och givetvis var hennes pojkvän med och KILLKOMPISAR, jag döör, då måste jag ju fixa mig, hahahah! piiinsamt.... jag är nykter och då är jag så jävla blyg haha, men iaf, hoppas dem är skitfula hahah ! Sorry sally :D Jag berättar sen!

dessutom så spelade vi nyss poker här hemma, jag, syster, hennes pojkvän, bördrarna och pappsi.
VEM VANN OM INTE JAG ?
30kr i potten hahah :D alla hade lagt varsin 5krona... hööh. JAG ÄR BÄST!

nej nu måste kjag göra vid mig, hörs senare.

Puss <3

en ful gammal mms bild haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0