Magont

Sitter på jobb som vanligt.
Försov mig som fan imorse, men kom i tid tack vare Danne :P haha!
Har dock skitont i min mage, den krampar igen =/ inte bra.
Så ska man försöka vara glad och svara i telefon, medans magen håller på, usch nej.
Snart ska jag äta lite frukost så ska vi se om det hjälper.
Jag var ju uppe rätt länge inatt, så åt jag ingenting så det kan ju vara det.

Idag slutar jag 16.00 :(:( blää, sen ska jag cykla hem.
och imorgon (fredag) börjar ju malmö FESTIVALEN så ska jag fawking jobba men jag vill ju vara ledig fredag så vi kan kolla dansband :( men nej inget bugg eller nåt, för jag ska sitta och dö uppe i växeln.

så de blir inget party alls i helgen för mín del ;(
Därför inte så mkt skvaller :O:P

nej nu måste jag ta en macka med ost :D
Hörs senare.

 inte helt fel eller hur girls? :D

Kommentarer
Postat av: moa

Varsågod. Tack detsamma :)

2008-08-14 @ 10:25:26
URL: http://mmoaas.blogg.se/
Postat av: moa

sv: neeej neej :p desperate housewives slår allt ;p

2008-08-14 @ 12:17:54
URL: http://mmoaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0