Home again!

Heeeeeeeeeej :D
Äntligen kommit hem från turkiet, äntligen och äntligen, jag längtade faktiskt hem.
Allt var skitbra där nere, men sen förra året har de jävla turkarna höjt alla priser som faen, nu är det som i sverige om inte dyrare på vissa ställen^^ då åker man bara dit för att sola och bada iaf, ingen shopping för de kan man lika bra göra i sverige då, bara mass akopior dressutom där nere.
Jag spenderade iaf en vecka med Elin där och en massa snygga pojkar höhö.
Jag och Elin böev dock sjuka ;( Fick ont i halsen och hostade som två galna svenska idioter.
Jag ser redan fram emot nästa gång jag åker, även om jag gråter varje gång planet ska lyfta för jag är så jävla rädd så att jag kan typ skita på mig.

NU kom jag av mig lite, för msn plingar ^^
Orkar inte lägga up alla miljontalsbilder här, men kiisah @ bilddagboken, där kommer jag lägga in så småningom när jag får tid :D SNART! :D

NU ska jag bara ta det lugnt hoppa in i duschen sen ska jag nog sticka och sola lite ^^ ;O ;P
Pusssssssssss <3

 
     
   


Jaha, det blev endå en hel del bilder ;P

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahaha tack så mkt för en riktigt najs vecka gumman!! :D

LOVE YOU

2008-08-10 @ 13:11:29
Postat av: Sannixen

tja gums :P var har du köpt dina tubklänningar?jag needar en sådan som fan :P

2008-08-11 @ 11:43:29
URL: http://sannixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0