Goodnight my friends!

Nu är klockan exakt 23.15 och jag ska upp 05.15 ;(
Bläääääääää, har nyss tittat på en film, en komedi faktiskt, asbra var den!
den hette typ "Harold and Kumar" sjukt jävla rolig var den! SE DEN DIRR !
Idag stack jag som sagt till moster och lagade mauut, det blev ritkigt gott.
Sen skulle jag cykla därifrån då såg jag en halvdöd duva på marken ;( Så mosters man fick komma och bryta av nacken på den ;( TOOO BAD men den låg och led fan ;( blää det var hemskt, och jag grät lite hahaha..
JAg ringde sandra medans jag cyklade och hon var på väg till danne, ( där cyklar jag förbi) och jag sa att vi skulle SES !
MUMS för det var typ aslängesen, vi sågs iaf och tog en cigg och sisådär, hon åker kanske på lördag ;( BLÄ!
jag vill också utomlands igen.

Dessutom så saknar jag min Emmy skitmkt ;(
Har inte träffat henne på hur länge som helst nu ;( blä blä CUT CUT CUT!
Men på onsdag kommer hon hem och då ska vi fira till det med ngt smarrigt har jag bestämt.

NU ska jag leta upp ngn bra dvd film jag inte lyckats se, sätta på den och krypa ner under täcker och försöka att sova (A) :D

Kommer antagligen blogga från jobbet imorgon ( om där inte är mkt att göra)..

Just det, när jag var i turkiet så ringde de mig från lanza studio ^^
JAg ska vara hårmodell igen den 23e tror jag det var :D WIIIIIIIIIIIIIE!
här är lite pixx från förra uppvisningen ^^ :D


Puss <3






Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: hihi jag måste tänka lite till

2008-08-12 @ 00:02:04
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0