godmorgon

sötnosar.

Har nyss duschat och klätt på mig, ska bege mig till läkaren, ska göra ett sånt pricktest, ska vara där kvart över ett, och jag är lite sent på de, så ska faktiskt ta en taxi :O :D

Annars är allting bra, ledig idag från jobb, men ska upp till hörby efter läkarbesöket och aitta barnvakt.
mysiiigt, ska väl laga till ngt också som vi kan äta, men har ingen aning om vad, de får väl bestämma själva vad de vill äta.

jag sökte en ny lägenhet igår dessutom, HOPPAS, hur jävla svårt ska det vara att få en lägenhet ?
Man måste verkligen ha KONTAKTER annars kommer man ingenstans, man behöver inte ens ha ngn utbildning för om man har kontakter så löser sig det mesta, sinnes. GE mig lägenhet.

nej nu måste jag verkligen rusa, men jag bloggar lite när jag k ommit pp där och umgåtts med de små liven lite.

See ya <3

old old bild, sitter på mammas och pappas dator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0