för helevte !!!!!!!!!

jag skrev nyss ett skitlångt inlägg men det försvann
helvetes skitblogg !!!

Happ sitter på jobb nu, SKITTRÅKIGT.
men det ringer typ igenting så det är lugnt.
men endå tråk för tiden går sakta.

Pizzan innan var super gooooo :D och jag åt nog upp hela själv, iaf nästan, pappsi fick en liten bit ;P

i oktober så flyttar jag i en månad.
hemligt projekt på gång.
Ingen får veta någonting, inte ens mammsi och pappsi...
det är ngt ritkigt stort, och jag kommer bli helnöjd och världens lyckligaste.
LÄNGTAR!

dessutom så ska jag äta NUDLAR idag för första gången.
Chockerade? iaf de jag känner, för egentligen eller i rättare sagt ALDRIG så smakar jag nya saker :O
jag har aldrig smakat på nudlar, för att jag är rädd för att prova nya saker.
syster sa att biffsmaken var godast så jag köpte en sådan, hoppas hoppas den är god
isf kan jag börja leva på nudlar endast 3:-stycket.
MEN hur ska jag klara mig utan min fläskfilé ? nej det går ju inte.
får faktiskt äta det minst 2 dagar i veckan :D

nu ska jag jobba vidare..
uppdaterar senare när jag ätit nudlarna :O SCARY !

Dessutom GUYS är helt reetarded in head !

sorry för den engelskan ;(

men när man tärffar er, och börjar inleda ngt, det är då ni visar ert VERKLIGA "JAG" blir så förbannad, kan ni inte visa det från början ? nej för visa allt när det är försent och vi tjejer skiter fullständigt i er. blä
jag säger ju inte att alla killar är de (A) men endå, sorry killar som tar åt er (A)

jag ska endå.. ->
JAG SKA BLI LESBISK.

haha hejdå.
p.s så hittade jag världens snyggaste kille innan take a look !

Typ döööööööööööör, dreglar,blir våt, och skär mig själv. :O:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0