dont wanna be ya!

Hej snygggggggon.
Varför sitter ni här å glor?  :P

Nyss vaknat typ, ringde min gulliga farmor, hon hämtar mig sen och kör mig till jobb (Y) MUMS.
jag ska nog även flytta hem till henne nästa vecka :D Om jag får tid :D
För min syrra har skaffat sig en inneboende ;O och jag typ dör.
Jag är 20 år vill ha hem killar vaje natt och knulla skiten ur dem ?
eller inte..
Jag är bara på flipphumör just nu.
typ.
jag är även hungrig, ska nog beställa en pizza, men endå.. jag borde inte, men det är så gott visst ?
Jag har skitont i min hals också så vet inte ens om jag kan äta :O
Annars har jag ju några andra luffare till inneboende här som gärna skulle vilja ta en tugga på den.

Nu ska jag göra mig i ordning iaf.

hörs senare !

Puss

cs nörd.

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: åh gud vad misslyckat xD

2008-08-17 @ 12:41:45
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0