8 timmar

Heej igen.
Äntligen hemma från jobbet.
Säger det iegn för ungefär 511 gången " varför kan mna bara inte vara mångmiljonär?, så man slipper att jobba?"
Allt hade varti så mkt bättre, men iofs folk som har pengar dem har också problem.
När de köpt allt dem vill ha? vad gör dem då? kul.. nej då är det nog roligare att kämpa sig till pengar och sedan köpa ngt och känna " Detta är jag värd, detta har jag själv gjort mig förtjänt av? " Visst ?

Iaf snälla söta rara Danne kom och hämtade mig på jobb idag, för det var kasst väder, och han jobbade nära mig (A) så jag frågade snällt, så nu stå rmin cykel där på jobb helt lonely :( men lilla pär (som han heter) klarar sig nog.
SÅ imorgon får jag promenera hem till Danne  typ halv åtta så kör han mig till jobb :) Sen ska jag cykla hem.
Får väl köpa "merci" som tack :D hihi.

NU vet jag inte vad jag ska göra, kollade nyss teve skulle se Jerry Springer show, men jag hade redan sett det avsnittet :( TYPISKT.. för er som inte vet handlar det som folk som är otrogna och tex har sex med ngn närstående familjemedlem m.m dvs bara dåliga saker, sen ska de då i tv berätta det för sina respektive. OCh det rä ett stort program i USA ?
Egentligen, VARFÖR är vi människor så intresserade av hur andra människorna har det ?
Vill vi verkligen jämföra oss så mkt, jag kan erkänna att de som är med i det programmet är typ idioter hela högen, typ hämnd eller nåt, och man kan sitta och skratta åt dem, Programmet går iaf på kanal 400 :D

Nu ska jag nog försöka fixa lite till med bloggen, ändra färger och få mina rubriker större m.m ( om jag kan)
JAg suger verkligen stenhårt på sånt här.
Har alltid kommit undan innan med att andra ska göra det :D haha.

Puss på stjärten <3

en sliten dag på jobbet :(

Kommentarer
Postat av: moa

fin piercing :)

2008-08-13 @ 21:21:29
URL: http://mmoaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0