Trött.

Idag orkar jag inte skriva alls mycket.
Iaf jobbade jag 06.00-14.00 ..
Sjukt drygt, Ont i min mage hade jag också jäkla skit.
Sen stack jag hem och syster och jag var och handlade mat för jag bjöd hit lite snygga vänner och vi grillade sjukt härligt, äntligen börjar det kännas att värmen är på väg :)
Jag åt iaf som 5pers idag (som vanligt).
Det var sjukligt gott.
Hade kunnat dricka bearneisåsen MUMS.
Sedan stack jag hem till Emmy och kollade på Top model 9 men vet redan vem som vinner :P
sedan följde Emmy och Anja mig hem och sen har jag inte gjort ett skit.
Ska faktiskt sova nu är trött som fan.
Dessutom så skulle jag vara ledig imorogn men chefen ringde och ville att jag skulle jobba.
Så imorogn ska jag jobba 15.30-20.30, vafan sa jag ja för? men det är bara 5 timmar så de är chill endå!
MEn godnatt ! // kiisah !

image7

Dessa är snyggingarna som grillade idag iaf ;P
Alla är med förutom Friberg ;P Ensam kille som vanligt var han. (han är mobbad) :P
En bild på honom får ni en annan dag seeya !

Kommentarer
Postat av: Ellinor

då kommer vi jobba ihopa imorgon FIIIFAAAAAN!! blir sköj... tar du med mat så kan vi grilla??

2008-04-24 @ 01:43:01
Postat av: kiisah

aff, jag ska inte jobba idag, Magen är sär :(
Men annars hade jag lett tagit med.
Fiiifan du ;)

2008-04-24 @ 13:41:04
URL: http://kiisah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0