skulle bara vilja ta din hand och aldrig släppa den.



Hej min fina blogg.
Har nyss gått upp ur sängen mig..Klockan är nu 11.25 och jag sitter här i trosor och en t-shirt.
Idag blir det lite äventyr. Det gillar vi :)
Emmy, Anja och Sandra (mina soetnosar) är på väg hit till mig.
Som vanligt ska vi väl sitta och snacka en massa skit.. men idag blir det utomhus för det fina vädret är nice.
Så Jag+Sandra+Emmy+Anja i stan med en glass i handen. (Y) = OSLAGBART!
Kl: 15.00 idag börjar sandra jobba så ska följa med henne till jobb för där är erhm en kille vi kan kalla honom "Mr X".
Mr x är nog det finaste som gud skapat; när jag såg honom föll jag pladask :$ .
Man kan säga att det var lite "Love at first sight".
Det var i tobaksaffären jag fann honom "Mr x". Jag stod bakom disken och han kom för att spela på hästarna, jag tog emot hans lapp och printade ner den i datorn och han tittade på mig med sina underbar ögon som bara han har, jag dog (iaf nästan). Jag drunknade mer eller mindre i hans ögon. Han sa tack och gick tillbaka till sina polare..Men sedan dess har vi _alltid_ kollat mer eller mindre på varann. Det pirrar i magen varje gång jag ser honom.
Dessutom har alla på jobb sett hur vi tittar på varann, och det blir inte bättre. För att. . . . Han har flickvän :O.
Vilket man aldrig skulle kunna tro så som vi håller på :)
En sak till. . Jag ringde sandra förra veckan när hon jobbade, den första frågan från mig löd: "Är Mr x där?"
Ja svarade hon och jag dog igen. (nästan). Jag bad att få prata med honom i tele..
Och så "dum" (egentligen så tackar jag henne) som sandra är så gav hon honom telefonen och jag dog (än en gång).
Samtalet löd ungefär såhär:

Mr x: Hej
Jag: erhm hej (Darrande röst) läget ?
Mr x:Bara bra sj då?
Jag: Kanon, vad gör du då?
Mr x: Sitter här och spelar bara sj då?
Jag: Är på väg hem från stan.
Mr x: Okej okej ;P
- Det blev tyst och jag tror vi båda dog.
Jag: Typ ha de bra
Mr x: Detsamma Sandra kommer här.

Thihi.

Nej tiden går föööör fooort idag. Nu ska jag hoppa ( verkligen hoppa) in i duschen.
Önska mig lycka till med Mr x idag.

p.s Mr x hade frågat Sandra häromdagen vart jag var ^^ :D d.s


"Jag gillar sättet hur du tittar på mig" / NattaPatta see ya!

Kommentarer
Postat av: Emmy

du är nööörd:p

2008-04-21 @ 11:51:35
URL: http://emmyrantzow.blogg.se
Postat av: Natta

Nej klart inte.
Det är bara du som inte förstår dig på kärlek :)

2008-04-21 @ 11:52:53
Postat av: ellinor

bra blogg fifan!!! puss

2008-04-21 @ 18:53:11
Postat av: anja

haha du är söt natta :D

2008-04-21 @ 21:28:30
URL: http://anjarantzow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0