Godkväll

på er!

Hoppas att allt är bra med er.
Allt är kanon här.

Jag tog en lång dusch innan och när jag kommer ut ur duschen hade visst lilla Wille vaknat och satt i pappas knä(;
Då skulle han givetvis ha mat, han satt där och försökte hitta bröst på pappa haha ;D

Sedan somnade han och jag fick tid att smörja in mig..(blir helt jävla uttorkad av denna kylan).

Så nu sitter jag här med älskling och tittar på Csi (L).
Jag är lite småsugen på något men vet inte vad, dagens problem.

Det blev iaf köttbullar med hemmalagad mos till middag innan idag..älskling fick bestämma.
Gott var det iaf.

Imorgon blir det BVC, så ska vi se om plutten ätit upp sig lite ..

Måste avsluta nu, Älskling sitter och tittar sina bevakningar här på datorn och det plingar och han blir alldeles ivrig.

Vi hörs imorgon <3

 

Ge mig sommar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0