Sometimes i wish i were an angel

Hej svej.
Vilket skitväder det är idag igen...buhu.
Ge mig sommar, om jag tjatar tillräckligt länge så kanske? om gud vill?! HAHA.

Sitter och väntar på att Jaquline ska komma, det blev lite senare för hon skulle först till stallet i Svedala.
Men hon ringde för en stund sen och då skulle hon köra..så hon dyker väl snart upp :).

Sen ska jag åka snålskjuts med henne hem till svärmor där jag ska käka middag (:
Så då får jhag laga min färs imorgon som jag tog ut innan idag.
Jag som skulle ha köttfärslimpa idag.
Men skönt då slapp jag gå och handla potatis hahaha, vet ju inte heller hur affärerna har öppet idag...det är väl en sån där klämdag?! Äsch, fixar det imorgon istället.

Sen ikväll kommer Emma hit <3
Det ser jag fram emot...ganska så längesedan vi sågs...det var typ när plutten nyss kommit.
Så vi har nog en hel del att prata om.

Vad skulle man gjort utan sina vänner?

Nej nu vaknar min plutt så vi hörs senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0