2010-04-04 (natten)

Åhh jag mår så dåligt över min kassa uppdatering.
Men det har ju varit så mycket med min lilla plutt.
Men från och med nu lovar jag uppdatering.
Ska även köpa trådlöst bredband i veckan så kan jag lova uppdatering mycket mycket oftare.
Dessutom ska jag bli bättre på att ta foton!  ;D

Iaf.. Jag börjar med att berätta vad som hänt idag..
Vaknade faktiskt upp hos mor och far idag.. Mamma hjälpte mig med plutten imorse så jag fick sova lite för en gång skull..det var ganska eller ja otroligt skönt. Tack <3

Sedan skulle vi på middag hos svärmor..det blecv tacos. Gott.
Lillebror följde också med eftersom han sedan skulle med oss hem och sova över hos oss inatt.
Mamma och pappa skulle ut och göra stan osäker hoho, skämt åsido.

Så nu sitter vi hemma hos mig, Jag och älskling, William och min lillebror.
Jag sitter här, älskling sitter med Wille, och lillebror spelar xbox live. (:

Imorgon (idag) är det söndag och jag skulle eventuellt träffa Markus och hans dotter Moa i stan (;
Vi ska käka på mcdonkan gott!

Mer uppdatering får ni imorgon.

Pusskram.


Aj löv jo <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0