Romerska bågar.

Tjohej.
Idag låg vi i sängen tills kl var typ 13.30 haha.
Blir så när man inte jobbar ( sjukskriven ).
Älsklking begav sig till amf, och jag storstädade hela lägenheten..
Jobbigt men så jävla skönt när man är klar och det luktar helt rent.

Älskling kom hem och berömde mig :D
Sen frågade han om vi skulle gå ut och äta.
Vi orkade inte bege oss längre än till Grillen runt hörnan.. :P
Men det är så jävla gott! Jag fick i mig en 150g hamburgare m mos :D hahaha.
Älskling åt också hamburgare fast med pommes.

Nu syns det verkligen att jag börjar bli lite småfet  haha.
Skönt att ha något att skylla på, men måste även tänka på att det ska bort sen när lilla busungen har kommit ut :D Men det ska nog ordna sig haha.

Vi skulle hyrt film nu ikväll men vi hittade inget som föll oss i smaken.
Så nu sitter vi här med varsin dator och jag knaprar på romerska bågar :D Gott!

Imorgon blir det iaf hemmalagad mat haha, det var ett jävla bra tag sen.
Tror det blir pannbiff med lök och potatis och skysås :D

Nu blirre TV!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0