Godkväll / Godnatt ! :)

Hej!
Kom nyss hem faktiskt.. Har varit i stan nästan hela dagen...med farmor ;)
Käkade bk hahah, och sen in på banken och sen har vi spelat BINGO men Schh! Det är hemligt.
Sen träffade jag SANDRA! :D:D:D Men vi sågs knappt..bara pratade snabbt, men ska leka med henne hela söndagen ;). Wiiie, längtar!

Min lön jag fick denna månaden sög riktigt hårt vet inte hur jag ska klara ut de, ...
Men vem säger såhär? " Det löser sig, det gör de alltid" :D
TIIIIIMBUKTU! Det löser sig hahahah! ;)

Fyfan vad jag har torr humor frammåt natten.

Som sagt var hemma hos mor och far innan, syster gjorde sig i ordning hon skulle ut ikväll.
( JAG SAKNAR DET lite.)
Men vafan, samtidigt så har jag skärpt till mig rejält de senaste månaderna om man jämför med hur jag var innan.
Sen mattias kom in i mitt liv har jag blivit en ny människa..
Innan han kom, var jag aspackad VARJE LÄS VARJE helg... gick ut ( Slagthuset typ alltid?) Söp mig full så jag aldrig kom ihåg något.. och så gjorde jag varje helg.. sinnes.. Förstår inte ens hur folk orkade med mig..

Iaf.. nu är den tiden bakom mig. men visst saknar jag den där känslan om att vara lite berusad och inte tänka på något speciellt? Bara liksom släppa loss och ha kul.

MEN MEN MEN jag ska skaffa familj, ETT STORT steg!
Och jag ser verkligen fram emot det. <3

NU blev jag sådär seriös och sentimental...

Vi hörs imorgon... <3

P.s idol suger utan varken Eddie eller Rabihh! :( d.s

 

- Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Rätt kul att vi nästan hade likadant liv innan graviditeten...

Jag festade också nästan vaarje helg!

SLAAGT!! Suger att de inte är kvar!

2009-11-23 @ 00:43:25
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0