21/11-09 Lördag

Tjosan!

Älskling och jag låg länge i sängen idag innan vi gick upp.
Har nyss krängt en billys pizza PEPERONI övergoood.
Och ett halvt stort scweizernöt choklad haha, och en burkläsk cola :D
Det ska vara gott och leva!

Idag har jag ingen aning om vad vi ska göra..
Snackade lite med Sandra igår.. skulle höras av idag jag var sugen på att sjunga karaoke :D
Så vi får väl la se.

Vet  heller inte vad det blir till mat idag.. antagligen kebab!
Också nyttigt haha.. men gott.

Älskling ligger just nu och glor på skidåkning...=/ det suger.

Förresten såg ni Cirkus Möller igår?
Annars gå in på tv4play.se och se de. hahah JAG dör när de gjorde Tinas cookalong haha.

Nej, men har inget vettigt att skriva hörs senare <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Eller huuur!!! Cockalonget! Sjuktball!



Ja de är underbart med sparkarna, har Matti lyckats känna de med handen också?

För de är en fantastisk upplevelse!



Nu är lille Leyton redan 3 månader gammal!

Tiden springer verkligen iväg!!

Kommer fortfarande ihåg de som igår när jag hade värkar och kom in till förlossningen!

Underbara känsla alltså!

2009-11-21 @ 21:25:38
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Hehe kan tänka mig de! Man vill alla ska känna de :)

Nee de är sant, men samtidigt som de känns som igår, så känns de som att jag aldrig varit utan honom...sjuk känsla:P



Asså jag hade inga förvärkar, och när jag väl kom in på bb så gick allting så snabbt för mig! Och jag tyckte inte att de gjorde ont...Okej precis dom två sekunderna han skulle ut gjorde lite ont, men då går de så snabbt så man glömmer de direkt efteråt!

Men ett tips, bearbeta värkarna hemma så länge du kan, annars kan de nog bli rätt drygt på bb, både för dig och mannen din!

2009-11-22 @ 12:26:55
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag låg där i två dagar, födde torsdagen och åkte hem lördagen... De var faktiskt jätteskönt att kunna vara där, ime man kunde ringa på systrarna vilken tid som helst på dygnet...och ime jag blev sydd så hade jag lite problem att sitta upp, så deras sängar var kanon:)

2009-11-24 @ 23:19:17
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu vart de längesedan de kom ett inlägg...

Är allt bra?

Kram

2009-11-27 @ 22:23:09
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0