Tisdag !

Var som sgat på arbetsintervju innan idag... i Lund.
Det gick väl helt okej!

Sen tog jag tåget hem...inom farmor..sålde ett par skor till henne :P hahahah!
PENGAR!

Sen körde hon mig hem då älskling mötte mig i centrum med lilla LOVE :D
Love är sofies lilla hund som vi passar nu när hon är utomlands.
Och jag måste erkänna att jag tycker om honom väldigt mkt...även om jag hatade honom innan! :P

Sen drog älskling och träna och jag och love la oss för att vila lite.
Sen vakna jag halv åtta igen...började med maten så den var klar till älskling kom hem.

IDag blev det tacos..helt okej...
Som ni vet äter jag som en häst...men med tacos kan jag bara ÄTA EN ENDA JÄVLA RULLE!
Och jag hatar grönsaker så har bara kött och ost i och lite lök :D
aja....trevligt info va? nejdär.

Ska mysa framför teven nu...men först ska det DISKAS! :)

Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0