30/5-09 Lördag

Som ni vet så blirre en vit helg för mig...jag sitter ute på landet ju :)
Men det är skönt..
Slippa fulla människor...timmar i garderoben...smink...ja ni vet^^

Älskling, niclas och Rebecca åkte för ett tag sen..Och jag är själv med ungarna :D

Efter matchen kommer älskling hit upp <33333
Vi har en månad och det ska vi fira ;D wooho!
Och det ska bli många fler.
Jag har aldrig varit mer lycklig.
Vi kom varann så nära så snabbt..känns som om jag känt honom MYCKET längre.
<3

Nu ska jag röka en cigg sen ska jag och barnen ut och åka rullor :D
Och rita på marken :D

Pusssochkram <3


Kommentarer
Postat av: Anne

Grattis gumman, så glad för dig :D <3

2009-05-30 @ 16:06:24
URL: http://annaljungbergofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0