Fick besök idag :D

Jag ha varit hemma exakt hela dagen idag! :D
Inte ens varit utanför dörren, känns extremt skönt haha!

Iaf så ringde jag min syster innan idag och frågade om hon och hennes pojkvän Jonas ville komma hit och käka lit emiddag och prata lite skit, så det gjorde dem :D
Det var mysigt, vi ses ju inte alltför ofta.

Till mat lagade jag vitlökskyckling MYMS med ris och sås!
Förutom att jag tappade aromatkryddan i såsen så blev det gott, hahahahhaahhah!
Sen satt vi vid datorn och kollade youtubes osv osv som vi alltid gör när folk är hos mig :P

Malin kommer hem till mig imorgon (eller ja idag senare).
Det ska bli kul..Vet inte ritkigt vad vi ska göra...får väl la se.
Ngt kul hoppas jag.
Sparade även  mat till henne för hon ville ha de.
Hon ska först jobba imorgon sen kommer hon till mig wooohO!

Finns väl inte så mkt mer att skriva antar jag.
Imorgon ska jag dock gå upp i tid och storstäda och liksom vända på dygnet igen.
Ska även ta mig i kragen och ringa upp till försäkringskassan för har fortf inte fått en enda jävla krona av dem.
Och nu är de skyldiga mig minst 15 000 kr!
Jävla  idioter. Vad fan gör de som jobbar där då?
Sitter dem bara där och gör absolut ingenting eller?
Ge mig det jobbet isf.

Detta inlägget slutade lite argsint, men vafan blir ju lack på de jävla idioterna.
Har fan ringt upp där innan skickat in alla jävla papper som jag ska!
FUCK DEM!

BLI HELG vill jag även att det ska bli.

Nu blinkar min mobil att jag har för många sms så nu får jag se till att radera, sjukt drygt.

Lite hungrig är jag även igen, så ska värma lite ris och sås :D GOTT.

Dessutom så är min sambo spårlöst försvunnen.
Hon har dissat mig :o
lämnat mig för ngn annan.
Lämnat mig för att dö.
hahahahahah nej men det är fan tråkigt att vara ensam.
Så ska jag flytta ensam nu snart, hur ska detta gå?
hahaha, malin BO MED MIG! hahahahah!

Eller så får jag hitta ngn snygg sexig singel kille med fet plånbok och en fet ferrari, hur svårt kan det va liksom?
hahahaha omg, nu blev jag helt flummig.


Nu ska jag ta mat.
Hörs imorgon <3

höhöhöhöh.



Syster och hennes Pojkvän Jonas. <3

Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

Ja Alanya is the shit :D:D blir 12 ggn i sommar !!!!!!!!!!!!! älskar stället :) varit där ofta? med familj eller vänner?

kram

2009-03-10 @ 17:39:34
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0