mofo

Har inte direkt något att skriva.
Är helt död.
Började kl 07.00 och slutade 14.00.
Idag satt jag med en tjej som heter Therese.
Ann-jeanette som jag suttit med tidigare har ledigt i en vecka..
och jag saknar henne...hahaha! :)

Men det gick bra idag cokså...började att svara själv direkt idag.
Och jag svarade hela dagen..allt gick bra förutom när de ringer sådana kunder som ska boka massa haha..hinner inte med.
Men man lär sig så småningom :)
Jag trivs faktiskt...dessa tre veckorna jag varit där har varit absolut helt okej.
Trodde det skulle vara en mardröm och tänkte först tacka nej..men jag tog mig i kragen och det blev ngt bra.


Sen efter jobb kom jag iaf hem till älskling :)
Vi mös lite..sen lagade jag mat.
Pannbiff..nypotatis och skysås...( älskling hade dock brunsås)
Han dissar mig skysås stenhårt :(
Den som är så jävla goood! Men är man kräsen så är man! höhö.

Fick sms av Friberg innan att det kanske blir toselilla på lördag..
om vädret tillåter och så.. Det ser jag verkligen fram emot...
Då kanske man kan ta en tripp till Bo Ohlsson i tomelilla haj här får du mer för pengarna WOOHO haha.
Älskar att gå i sånna affärer där allt är lite billigare inte för att man behöver något utan man handlar bara för det är så billigt.

Känns som om detta blev ett långt inlägg iaf :P
Men jag har tråkigt..
Älskling tittar på filmen på kanal 3 "inside man".
HATAR sådana filmer så jag ljög och sa att jag redan hade sett den.. haha!
VIT LÖGN!

vi hörs imorgon tror jag ;)

puss på stjärten!



Sen midsommar!
Älskling och hans bror ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0