Hej sexbombs!

Hoppas allt är bra med er ! :)
Allt är skitbra med mig...jag är sådär superduperglad idag!
Kan inte bli bättre.
Min dag har bestått av jobb jobbbb jobbb jobbb!
Nej men började kl 08.00 idag och slutade redan kl 14.00 så det var rätt sooft.
Min världens bästa pojkvän mötte upp mig på centralen efter jobb...
Hur jävla gullig är han då?
Natta loves you babyboo <3

Sen åkte vi då hem tillsammans...
Båda var hungriga och vi hade bestämt oss för att laga mat tillsammans idag.
Hade tagit fram färs...jag ville ha pannbiff och han ville ha köttfärs..
Så han stod och gjorde makaroner och köttfärssås och jag gjorde mina pannbiffar m. nypotatis och skysås.
Och jag dog..åt typ upp allt jag gjorde...så jäkla gott.
Dock så är jag mätt nu...lite för mkt.

Vet inte om ida och tedde skulle komma hit sen..
Vi får väl se :)

Nu ska jag iaf slänga mig i soffan eller sängen för att bli av med den här "mättkänslan" :D

Just de ja...nu är jag ledig tills på måndag wooooho (Y)
Och imorgon är det midsommar ;D
Det ska firas hemma hos mattis mor och conny..
Blir nog lite tillställning på gården..även Ida och Tedde & Sandra och Micke är där.
KALAS JU! :D

Men som sagt..hörs lite senare annars imorgon,
Pussspålåret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0