15 Juni - Måndag

Idag började det med att jag steg upp tidigt för att åka till jobb. :)
Om jag glömt att nämna det så har jag nu fått jobb på Taxi...
Ni som följe rmin blogg vet att jag jobbade som taxitelefonist förut och nu har jag fått samma jobb fast på ett annat taxibolag.
Jag tycker det verkar vara superduper bra där och trevliga folk.
Tror jag kommer att trivas som fisken i vattnet ;)

Har också en kanonbra lärare som hjälper mig :D

Senare när jag var hemma frågade jag Ida vad hon gjorde och hon gjorde ingenting ;D
SÅ hon tog bussen hem till mig...Vi gick och handlade.
Så vi har spela tlite kort och snackat skit och ätit :D
Sen nu för en stund sen kom även Tedde.
Trevligt folk detdär! :D

Ska försöka lägga mig sådär lagom i tid...och inte vara så jäkla trött imorgon.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0