Money Money Money!

Ringde och kollade mitt konto innan..
MIN LÖN HADE KOMMIT IN!

Men det försvann precis lika snabbt igen.
Betalade mina räkningar blev typ 8000.
Så nu har jag typ ingenting kvar alls.
Eftersom jag inte jobbade spec mkt förra månaden.
Så nästa månadslön kommer nog att bli bättre.
aja...iaf..blev liiite liiiite över.

Är skyldig Emmy 100 kr :P Så hon ska få dem dirr när jag kommer till malmö :D

Och sandra ska ha sina pengar ;)
Tror dock hon ska en miljon efter allt hon bjudit mig :(
jag ringer dig bitch!

Ska iaf ner och handla hårfärg nu..ska sätta i lite slingor.

Tedde på lördag....så ska fixa hans present imorgon också ;)
Kommer bli askalas trevligt.
men jag får ju inte dricka något..men jag ska fan ha kul endå :)

Kom nyss ut ur duschen har spelat badminton med älskling, blev fan elt svettig haha.
INGEN KONDIS ÖVERHUVUDTAGET.
 så tror jag ska a han i handen nu och dra ner han i byn! :D

Just nu sitter han och lirar ps3 "jamesbond" så megatråkigt,

Pusspåer.


Kommentarer
Postat av: Annie

Jaså, dax för tillökning i familjen tro? ;) Grattis isfl! =)

2009-07-23 @ 15:42:06
URL: http://toootzie.webblogg.se/
Postat av: jacke

glöm inte mina du..

2009-07-23 @ 17:07:55
URL: http://jackelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0