Höööörby!

Tjolahopp.

Igår åkte jag upp till Hörby för att hälsa på kusinerna ;)
Och mysa med Malin som har semester. :D
Älskaing följde inte med...han skulle träna och sådant..
Men idag kom han upp hit till mig.
Malin skulle ändå ner till malmö så hon hämtade upp min lilla man :D
Jag ääääär så lyyyycklig.
Kan inte bli bättre.

Jag är ledig hela denna veckan ut.
Men hela näsya vecka jobbar jag =/
Men det blir bra lön, nästa månad :D

Nu sitter älskling och lirar playstation 3 med Timmie.
Johanna och Sophie är där nere.
Malin sitter här bredvid mig och läser "hänt extra".
Och jag sitter här framför datorn. :D

Snart ska jag och malin gå ner och förbereda Maten för nu börjar min mage skrika :D

Vi hörs senare ikväll eller imorgon :D  ( lika usual, även om jag inte brukar hålla det.)

Pusspåer. <3

 löv jo

Kommentarer
Postat av: Bobby Oduncu

hehe thanks,,,, va söt du och din Mattias är :-)

kram Bobby

2009-07-28 @ 23:49:54
URL: http://blogg.bobbysharstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0