Fredag!

Sådär ja..sitter på jobb...
Inte så mkt att göra alls nu.
Men saknar min älskling mycket.
Åkte hemifrån halv två idag....och ja då sov han fortfarande ;).

Slutar 24.00 idag!
Då blir det direkt hem till baby :)
Skulle egentligen träffat Sally men trodde att jag slutade kl 23.00 idag.
Så det får bli en annan dag snart! <3

Är inte hemma förrän halv två inatt typ skulle jag tippa...
Imorgon ska jag även jobba..jobbar natt då.
LEDIG söndag :D och jobbar måndag!

BLABLA... har inget roligt alls att skriva.
Känns som om jag kommit ifrån bloggen lite.
Gör inte så mkt med mitt liv haha..jobbar och umgås med älsklingen och vännerna.

Jag är så fruktansvärt lycklig med dig Mattias...jag visste att detta skulle fungera..
Bara att stänga av allt skitsnack som alla andra avundsjuka personerna pratar om..
Vi är lyckliga älskling och så ska det vara.
Om alla andra bara visste vad vi har planerat och vad som kommer att hända inom snarast.
Jag är världens lyckligaste flickvän..och jag trivs med dig hjärtat!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Hille

Detta låter spännande snäckan..Ser fram mot underbara uppdateringar :P

2009-07-18 @ 22:03:38
URL: http://www.nogg.se/helenanilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0