Fniss!

Heej.

Så jäkla varmt det har varit idag.
Går fan knappt att vara ute!
Jag hatar när det blir såhär varmt...det måste för helevte blåsa.
Idag har jag inte alls gjort så mkt..träffade Madde en stund bara som jag inte träffat på något år.
Det var trevligt faktiskt, käkade middag hemma hos mor idag...schnitzel m ris och bearneisås :D Gott!

Har inte så mkt mer att skriva.
Men ni ska få en bild på skorn ajag köpte häromdagen...Har bara foto på det ena paret :D
foto på dem andra kommer när jag ska hem till mig egen lägenhet där de står så vackert :D





köpte även ett fint litet halsband :D

 går inte att rotera den.. :( Det är iaf bokstaven"M" på ett spegelhjärta :D



Och såhär snygg vart jag idag ! höhöhö.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så fina skor och klänning :)

2009-07-28 @ 23:29:03
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0