Meningslöst

inlägg typ... jag orkar verkligen inte skriva helt död.
Lägger in foto bara.

 Detta åt vi igårnatt och det var så jävla cepe gott.

 

 Jag fick julklapp från jobb :)

 Vi var hemma hos mor och far igår.

 

 IDag käkade jag subway på jobb :):)

   Fyfan vad rund jag blivit =/

  Jag ORKADE inte laga mat idga så d et blev snabbbt och enkelt makaroner med färs.
Smakade dock skit...hade bara blandfärs och jag brukar aldrig ha det....så torrt och äckligt..
Men fick äta det iaf..för orkade inte laga ngn mat.


Sen nu ikväll skulle jag och Matti spela bingolotto...javisst..Jag sov igenom hela programmet.
Så trött är jag...så ska lägga mig nu och sova..upp imorgon för att jobba igen.
ÅNGEST!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0