Lördag 5/12-2009

Godmorgon.
Hoppas att allt är bra med er ?
Med mig är det finemang... Jag är ju som sagt ledig idag..(: Men kunde jag sova länge för det?
NEJDÄR! Vaknade halv 8 !! Mysigt..

Har nyss städat undan lite iaf..orkade inte igår.. Åt ju god mat och tittade idol..
Så jag diskade undan allting nu.. och tömde tvättmaskinen och hänge upp..samt kastade i en ny maskin.
Duktig är jag!

Jag borde rensa min garderob... har sjukt mkt kläder jag inte kan använda och kommer säkert inte kunna använda en del efter graviditeten hahahah.. Så jag får fixa det KANSKE sen :P

Nu ska jag ta en rejäl frukost (fan glömde handla oboy!).

Typ ngt i den här stilen?


HAHAHHAH nej nej nej!

Like this :

    +       +   = PERFEKT!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa jag vet inte hur de blir för mig ikväll, börjar känna mig litta hängig:( men mannen mår redan bättre..

Kommit på vad du ska hitta på ikväll? kolla på dansbandskampen? :P

2009-12-05 @ 14:00:32
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Hehe de tror jag säkert att du lyckas med;) Hihi jag såg er innan när vi var och skulle lämna Leyton hos farmor och farfar :)

2009-12-05 @ 19:56:43
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0