Julafton! :)

Hoppas att ni har en riktigt mysig julafton! :)
jag spenderar min fina Julafton på jobb hahaha.!
Började klockan 17.00 och slutar 24.00. =/
det sög ganska kraftigt och har haft ångest hela dagen.. men nu börjar det kännas bra.
bara att bita i det sura äpplet som man brukar säga.

Var iaf hemma hos mor och far innan jag började jobba..
Fick öppnat mina paket och så :):) hihihih! Alltid lika roligt.
TACK! :)
Mamma och pappa ni är bäst <3



Sen var jag hemma hos Mattias familj och firade lite innan jag stack.
Bestämde mig för att ta taxi i sista minuten så sparade jag en hel timme till där :)
Väldigt trevligt och jag ville verkligen inte gå..

inte för att ngn är lika uttråkad som mig och sitter vid datorn denna dagen kanske?
så jag slutar att skriva..och fortsätter med mitt jobb..samt pringleschipsen bredvid och colan <3
haha.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0