Hi ! :D

Allt bra? Ja det tar jag för givet.
Bra här iaf.
Mådde dock kasst igår.. men bättre idag!

Var i stan innan var tvungen att sticka till apoteket och hämta mina sprutor som jag måste ta!

Samt passade på att köpa en digitalkamera så det kommer upp lite bilder här i bloggen (:

+ så fick jag presenter av min käre pojkvän eftersom jag fyller år på Lördag!
Så av honom fick jag en god middag (: +  Byggde mina naglar, sminkaccessoarer, öronhänge & En skitfin klocka :)

Love it... tack älskling <3 


Håller på att ladda upp batteriet nu på kameran men foton kommer komma imorgon.. antagligen onödiga foton men måste testa den jU! typ på maten jag äter och sånt hahah! :D

Nu ska jag återgå till Americas got talent :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Jodå de är bra här;)

Vad är de för sprutor du måste ta? :$

ooh va mysigt:) när är du klar där? :D

Wiiee va kul de ska bli:D

2009-12-07 @ 23:49:19
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0