Fredag 4/12-2009

Godmorgon !

Sovit gott?
För det har inte jag gjort.
Somnade vid halv ett faktiskt :P Men vaknade igen 04.15 sen kunde jag inte somna om så har varit vaken sen dess.. och nu är det dags att bege sig till bussen! Jobb jobb jobb.
Sen så är det fredagsmyyys kl 17.00 när jag slutar haha! Ledig hela helgen underbart!

Idag vet jag inte vad som händer typ.. ska se om jag kan boka ngn tid där jag kan fylla på mina naglar (:
Typ känna mig kvinnlig igen hahaha! Har brytit alla mina egna ;/

Shiit klockan...bussen går 06.59.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

jissese vad händer här, ett idag också:P haha bara skoja! de är skitbra!

Ja de hade ju varit skitkul! Bara säg till :D

Vad ska du göra nu när du är ledig i helgen?

2009-12-04 @ 10:34:10
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: emma

så mysigt (: hoppas du får en bra fredag nu sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0