Borta bra men hemma bäst :)

Sådär nu är jag och älskling hemma igen :)
Vi var som sagt ute på landet hemma hos hans fader.. och firade jul.
Massa julmat som hos alla andra...men jag och älskling är lika kräsna..haha köttbullar och potatis (Y).
Sill och sånt  = sjukt onödigt haha.

Iaf..vi kom hem för typ en timme sen lite mer..vi har bara duschat och slagit oss ener vid varsin dator.
Det är fredag idag men det känns som lördag hahha.. jag är iaf ledig nu tills på tisdag sjukt skönt är det.

Imorgon ska jag och älskling nog bege oss ut i julrean precis som alla andra hahaha.
Älskling fick massa presentkort på mobilia så vi ska nog dit en runda iaf.
Ska se om de har bebis kläder på rea :D ME LOVE!
Vet en speciell dress som jag spanat in HOPPAS HOPPAS den är på REA!
Så jävla söt är den. :)

Här kommer iaf lite bilder :)

På väg till Mattis mor med blomma :)



Världens sötaste Sara <3



Thihi en E G O bild.

           

Hemma hos Mattis far.        Aj löv jo <3            Jaoog.

          

Baby<3                 Leif :) (Mattias far.)      Andy (Mattias bror.)       Leif och hans fru Lisbeth. 



                

Dessa fina skålarna fick jag :)     Och Matti dessa fina Muggarna :)


Kan väl passa på att skriva vad jag fått i julklapp också  :D
Har dock inte fotograferat det...sakerna är kvar hos Mattias mamma har inte hunnit ta med dem.
Jag fick iaf en ljusstake med ljusslingor i + man sätter i värmeljus i...LOVE IT, Två pizza brickor/former typ, muggar, påslakan, örngott, underlakan, bebiskläder :), två armband, klämmor, en filt, Ett snäckhalsband, Naglar & självklart Pengar... Jag är faktiskt väldigt nöjd och tacksam för allting.
Jag förväntade mig ingenting...eftersom jag själv inte köpte en enda julklapp bara två små julblommor.
Men som sagt jag har/hade inte pengar och måste prioritera andra saker före.
Men nästa jul blirre nog ändring på de :)

Vi hörs imorgon...

puss <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du vara så självisk och röka :S ? fan det är passiv rökning på ungen och den kan få en massa problem sen bara !!! inte bra:(

2009-12-26 @ 14:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0