23/12-2009

Godmorgon Godmorgon!
Pigg och vaken NOT.

Sitter på jobb nu... började nu 06.00.
Tog bussen 05.00 skönt? nejdär.
Speciellt inte när man somna strax innan kl 03.00.
Äsch, ska inte klaga.

Idag är det en ny dag och den ska bli helt underbar....tycker och hoppas jag iaf.
Slutar 15.00 Då ska jag hem direkt till min älskling som ligger och latar sig väl...
Ska krypa ner snabbt som fan under täcker direkt när jag kommer innanför dörren.
Typ sova 2-3 timmar haha.. sen upp och laga mat... tog fram färs så får se vad det blir.
Sen blirre in i duschen...sen ärre väl dags att sova igen? haha.. nej men typ lite uno-spel med baby! :)

Sen imorgon (JULAFTON) ska jag ju också jobba...17.00-24.00.. dryyygt men vafan Peeengar :)
Sen så är jag ledig över helgen..:) Sen ärre jobb igen...puhh.. snart snaaart kommer Wille då blir väl det inte så mkt sömn dåå heller och mkt jobb antar jag... men det är ändå MITT jobb mitt ansvar på ett annat sätt...ett nytt liv..en förändring som jag ser fram emot.

Känner att det blev ett ganska tråkigt inlägg haha...Bilder har jag tagit men jag fann ingen ork att lägga in dem igår.. och jag kan inte göra det här på jobb...så det får bli OM jag orkar när jag kommer hem annars blirre ikväll.

Hoppas ni får en trevlig dag! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0