12/20-2009 Söndag

Heej :)
IDag har det varit en relativt bra dag...Inte alls haft ont i min rygg :)

Gick upp SENT som fan idag men det är ju söndag? :D
Lagade snabbt ihop lite fiskpinnar m. mos och Remouladsås :D Gott.
Sen städade vi undan lite här hemma..:)

Sedan ringde telefonen...Svärmor undrade om vi ville komma och käka kalops?
OCH JAG ÄLSKAR DET så givetvis så stack vi hem där :D haha.

Efter maten var det på med termorbyxorna ( som jag inte längre kan knäppa haha)
Extra tröja, + en till extra tröja, halsduk,mössa, vantar och rejäla skor...Sen vart jag redo för allt!

Nej men jag och Matti och Sara gick ut i snön och lekte :D Åkte pulka..hade snöbollskrig och mös :)

Sen gick vi hem igen och Carina var snäll och körde oss hem...vi handlade även med oss läsk hem :)

Tror dock inte det var så intressant att läsa men men det är vad denna söndagen bestod av.

NU sitter maatttii och tittar på den överfattiga filmen på kanal 3 blood diamond hette den så tro?
Hatar iaf sådana filmer..:SKRÄCK ELLER KOMEDI SKA DET VA annars kan de va! haha.

Efter filmen ska vi ta en lång varm dusch tillsammans MYSIGT!.


Just det igår var jag ju hemma hos Friberg och Emmy som hade inflyttningsfest...jättetrevligt.
Speciellt kul var det att träffa alla som man inte sett på hur länge som helst.
Önskade dock att jag var MINDRE smal hahah och inte kände mig så jävla tung och hade liksom kunnat gå ut och dansa röva av mig samt ta ett par groggar haha!

Men jag får snart min lilla egna familj så de sÅ!

Pusspåer.

P.s glömde kameran hemma så har inga foton idag :( attans. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0