09-12-2009 Onsdag

Godmorgon Godmorgon, hör ni fåglar ^^^LALALALALA haha.

Hepp, mest damp fick jag där.
Allt bra?

Bra med mig förutom att jag rä typ liiite seeeg, men det ska väl gå över när jag fått i mig lite cola.

Om en timme ska jag ta bussen mot stan för att träffa Malin :)
Och jag är Nervööööööööös hahaha, har aldrig träffat henne irl.. utan bara pratat med henne här på blogg.en.
Men hon har gått i min blivande mans klass så jag vet att hon inte är någon mördare eller något hahahah :P
Läste precis hennes inlägg också.. om att det kan bli såhär "piiinsamt", ni vet pinsam tystnad! hahahahah.
Äsch det går nog bra fan.. och hon har nyligen fått en son och jag måste få klämma lite hahah! :D

Men sen är det de här med Fika.. ni som känner mig vet att jag HATAR att "fika" eller ja ordet "fika" det låter  liksom sådär fjantigt för mig hahhhaa, sådär kärringaaktigt hahaha, fyfan vad elak jag är. (har typ damp idag).
Jag hatar kakor....jag hatar Espresso house och wayne coffe eller vad allt det där nu heter.

När jag FIKAR tar jag BURGER KING! hahahahahahah

Nej nu ska jag lägga av men så är det iaf.

lägger även in lite bilder från igår kväll! (förlåt men jag fotograferar sönder allt haha).


Vi åt ju som sagt sen middag igår..men gott var det :)

        <3

sen gick vi in i duschen :)

     <3

 Sådär ser min toalettdörr ut :)


 
Sen satt vi en stund vi varsin dator sen gick vi och la oss i sängen med tända ljus och tittade på teven.
Myyysigt.

Jag älskar dig Mattias. <3





Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha vi är nog lika flummiga då :P

Då blir det kränga bk ist för fika på e-house, Hahaha Nu får jag lämna datorn för Leyton ska äta innan jag går ner till stan och de tar sin lilla tid:P Så vi ses nere på gustav och nej, jag är ingen mördare:P hahahaha!

2009-12-09 @ 10:53:19
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Det förstår jag..jaa gå och lägg dig :P

Hahaha

2009-12-09 @ 23:02:00
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0